USP 2
USP 3
0
USP 2
USP 3

Veel gestelde vragen

Zoowereld  streeft er naar om een bestelling die voor 20.00 uur besteld is, de volgende dag te verzenden. Dit lukt ook voor ruim 85% van de bestellingen.

Het kan zijn dat het bezorgen iets langer duurt, doordat de bezorgdienst van PostNL niet levert op zon- en maandagen. We willen de bestelling in ieder geval binnen 4 werkdagen bezorgd hebben. Indien dit ons niet lukt, dan ontvangt u van ons een mail of een telefoontje. We laten u dan weten wanneer we de bestelling wel bij u thuis kunnen bezorgen of we overleggen wat te doen indien er onverwacht een probleem is ontstaan.

Indien u een verkeerde levering of een beschadigd product ontvangen heeft, dan adviseren wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. U kunt ons telefonisch bereiken tijdens de openingstijden via het telefoonnummer 06 83580486. U kunt ook contact met ons opnemen via het reactieformulier.

We zullen dan samen gaan we kijken naar een correcte oplossing waar u als klant tevreden mee bent.

In Nederland verzenden wij vanaf €29,- GRATIS. En onder de €29,- rekenen wij €4,95

*Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Tenzij het artikel verkeerd is geleverd of defect is. 

In België betaalt u vanaf € 50,- geen verzendkosten. Voor bedragen onder de € 50,- zijn de verzendkosten afhankelijk van het totaalbedrag van de bestelling:

  • Bij een bestelling <21,5 kg betaalt u € 8,95 aan verzendkosten
  • Bij een bestelling 21,5 - 30 kg betaalt u € 12,60 aan verzendkosten 
  • Bij een bestellingen van diepvries betaalt u € 17,30 aan verzendkosten

Indien een product niet in onze webshop te vinden is, dan kunnen wij deze meestal wel voor u bestellen. Neem gerust contact met ons op. Dan wordt er gekeken of het product voor u kan worden besteld of dat het in ons assortiment kan worden opgenomen. 

Nee. Als we dit zien, dan nemen we altijd telefonisch of per mail contact met u op. Ook zullen we het teveel betaalde bedrag terugstorten op uw rekening .

U kunt natuurlijk zelf altijd even contact met ons opnemen bij een dubbele betaling, zodat u zeker weet dat de dubbele betaling en bezorging wordt hersteld.

Laat een reactie achter

Klantenservice van Zoowereld

In onze service zijn wij uniek en ook laagdrempelig bereikbaar. 

Heb je advies nodig over de voeding van jouw hond, kat, knaagdier, vogel of
vis? Stuur ons een Whatsapp of e-mail bericht en wij reageren binnen 24
uur. Niet alleen het beste voor jouw huisdier(en), ook voor onze klanten
vinden wij dat belangrijk. Wij zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn! 

 

* Verplichte velden

Account block title

Account block text

For all other questions

Bel ons

Text call us

012 3456789

E-mail

Email us

Email link text

Social media

Socials

9,5Review LogoWij scoren een 9,5 op Google

Jouw bedrijf

Straatnaam
Zipcode & city
Land Bekijk op Google Maps

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »